DART TV Live

Michal Žejdl zejdl na suas.cz
Středa Leden 10 09:14:46 CET 2001

Valter wrote:

> Mam problemy s rozbehanim %subj% pod linux. (RH 6.2)
> Skusal som to rozchodit pod 2.2.15 a 2.4.0-test12

	Zkuste 2.4.0. Já jsem na tuto verzi přešel, protože 2.4.0-test12 se mi
zasekávala. Verze 2.2.x jsou IMHO méně použitelné pro novější TV karty.
Ta 2.4.0 mi ale zase nepřipadá být úplně ok, takže ji používám jen na
TV.

> Problem je v tom, ze nemam ani obraz, ani zvuk.

	Mám Media Forte TV Vision (PV 951) a začínal jsem stejně. :-)

> Potreboval by som poradit parametre pre tuner a bttv.
> (moznosti je trochu vela tuner-10 x card-53 x pll-3 => 1509)

	Takhle bych to neviděl. Asi bych začal tunerem a vzal bych zavděk
prvním, který umožňuje ladění (používám xawtv). Dále bych měnil parametr
card u bttv a hledal ten, který funguje podle mých představ. Já jsem to
tak dělal, když ještě moje karta nebyla na seznamu a fungovalo několik
možností s různou kvalitou obrazu. Zvuk mi začal chodit až po natažení
modulu tvaudio, ale u vás to může být jinak - záleží na tom, jak má vaše
karta zvuk udělaný.
	Dejte vědět, jak jste dopadl.
--
Ing. Michal Žejdl			e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovská uhelná, a.s.			tel.: +420 168 64-5418