Asus A7V + ATA100 radic + raid radic

TNX webmaster na novibra.cz
Středa Leden 10 10:25:07 CET 2001

Dobry den.
Muzete mi nekdo, prosim poslat odkaz na patch pro Promise ATA100 radic,
ktery je na desce Asus A7V? Nemuzu ho nikde najit. Prosim, jestli ma nekdo
zkusenosti s timto boardem a Promise ATA100 radicem, jestli by se mi mohl
tez ozvat.
V soucasne dobe pouzivam Promise Fasttrack ATA100 Raid radic. Promise ma pro
ten radic ovladace, takze se tvari jako SCSI radic. Chtel bych pridat dalsi
disk a protoze je to ATA100 disk, tak bych ho rad plne vyuzil. Jakym
zpusobem funguje tan patch pro ATA100 radic na boardu? Nejsem moc znaly
linuxu a nerad bych si rozhazel funkcni server.

Diky za pomoc

TNX
Jan Kovar
Novibra Boskovice s.r.o.