Asus A7V + ATA100 radic + raid radic

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Leden 17 13:08:44 CET 2001

TNX wrote:
: Dobry den.
: Muzete mi nekdo, prosim poslat odkaz na patch pro Promise ATA100 radic,
: ktery je na desce Asus A7V? Nemuzu ho nikde najit. Prosim, jestli ma nekdo
: zkusenosti s timto boardem a Promise ATA100 radicem, jestli by se mi mohl
: tez ozvat.
: V soucasne dobe pouzivam Promise Fasttrack ATA100 Raid radic. Promise ma pro
: ten radic ovladace, takze se tvari jako SCSI radic. Chtel bych pridat dalsi
: disk a protoze je to ATA100 disk, tak bych ho rad plne vyuzil. Jakym
: zpusobem funguje tan patch pro ATA100 radic na boardu? Nejsem moc znaly
: linuxu a nerad bych si rozhazel funkcni server.

	ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/kernel/people/hedrick/
Docela by me zajimalo, kde jste hledal.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //
> Is there anything else I can contribute? -- The latitude and longtitude of
the bios writers current position, and a ballistic missile.       (Alan Cox)