Samba jako PDC pro WinNT

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Středa Leden 10 09:39:02 CET 2001

> O to se tady snazim, snad se to podari.
> Samba verze 2.2.0-alpha1, jako BDC ji sice NT uznaly, ale neumi
> synchronizovat domenu.

Aha, tedy vsechny zmeny napr. v nastaveni uzivatelu se musi provadet jak
na Sambe, tak na NT backupu?

> To jsem zjistil, ze jako BDC neumi, ale existuje utilita pwdump,
> ktera umi na NT vypsat potrebne udaje ve forme vhodne pro sambu.
> Pozor pwdump na ftp.samba.org spatne vypisuje jmena uzivatelu,
> pokud obsahuji znaky neobsazene v ISO-8859-1.

Nastesti (snad zvykem z DOSu) jsem vsechny uzivatele zakladal bez
diakritiky, takze pwdump by pro mne mohl byt spravne reseni. Vystup z
pwdump lze nejak jednoduse podstrcit Sambe a ta se pak bude znat vsechny
NT uzivatele?

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net