ppp

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Leden 10 19:12:23 CET 2001

On Wed, Jan 10, 2001 at 04:09:56PM +0100, Šmejda Marek wrote:
> mohl by mi nekdo pomoci s nasledujicim problemem: prelozil jsem si jadro
> 2.4.0 a prestalo me chodit pppd vypadne s nasledujici hlaskou
> Using interface ppp0
> Connect: ppp0 <--> /dev/ttyS0
> LCP: timeout sending Config-Requests
> predtim jsem mel 2.2.18 a fungovalo O.K nic jsem na nastaveni ppp nemenil a
> kdyz vratim 2.2.18 zase to funguje. Dekuji za pripadnou radu.

Nejspis potrebujete novejsi verzi pppd (podivejte se do dokumentace
kernelu do Documentation/Changes, kde najdete minimalni verze
programu, ktere potrebujete ke spravne funkci tohoto jadra).

bye

--
   Martin Mačok
  underground.cz