proxy cache-jaky stroj?

Středa Leden 10 16:17:28 CET 2001

On 15 Dec 2000 uhlar na fantomas.sk wrote:

> pholub na con.ln.skoda.cz wrote:
> ->> Zajímavý výběr já osobně bych volil 6.2 :O))
> -> Je snad RH7.0 horsi nebo min bezpecnejsi nez RH6.2?
>
> versie .0 byvaju ovela viac derave ako verzie .2, teda vacsinou.

Duvodem je to, ze pri prechodu na vyssi major verzi se provadi masivni
upgrade vsech komponent (zamerne), kdezto pri vydavani minor verzi se
updatuje jen to, co je potreba (nebo se to vyplati). Dela se to proto, ze
tvurci distribuci jsou takovi "vychytavaci much" a "lepici patchu". Proto
se masivni updaty nechavaji az na major verzi, aby zas pak mohl byt chvili
(relativni) klid (to oceni hlavne uzivatele, ale vyvojari uz moc ne,
protoze jim muze byt ve starem prostredi uz tesno a nechteji se zabyvat
sladovani vsech komponent systemu s novymi verzemi cehokoliv)

--
                        Milan Kerslager