Dve kolecka Re: Genius NetScroll+/PS2 a X 4.02

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Leden 10 19:28:22 CET 2001

On Wed, 10 Jan 2001, Jiri Stary wrote:

> Ja napsal do /etc/X11/XF86COnfig do sekce Pointer
>   Protocol "imps/2"
> povolil (staci odkomentovat)
>   ZAxisMapping 4 5
> a funguje. Tedy v aplikacich, ktere ji podporuji,
> napr. StarOffice. Detaily a informace o oziveni
> v ruznych aplikacich najdete na
>
> http://www.inria.fr/koala/colas/mouse-wheel-scroll/
>
>                                       Jiri Stary

Mám myš se 2 kolečky, dají se nějak rozchodit každé samostatně?
Levé třeba nahoru dolů, pravé vlevo vpravo.

Normálně to umím nastavit pouze jako jedno kolečko.

Myš A4tech 3 tlačítka, 2 kolečka ps/2

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.