Dve kolecka Re: Genius NetScroll+/PS2 a X 4.02

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Čtvrtek Leden 11 08:13:58 CET 2001

Petr (c)obáo wrote:

> Mám myš se 2 koleeky, dají se nijak rozchodit ka3/4dé samostatni?
> Levé toeba nahoru dolu, pravé vlevo vpravo.
>
> Normálni to umím nastavit pouze jako jedno koleeko.
>
> Myš A4tech 3 tlaeítka, 2 koleeka ps/2

Nesledoval jsem thread, ale pomoci imwheel by teoreticky (nemam
vyzkousene) mely jit ta dve kolecka rozchodit a treba i podle aplikace
nastavit jejich akce.
I kdyz ted koukam do dokumentace, tak tam se pise pouze o jednom kolecku
(nejaka skoro posledni verze imwheel 0.9.6) -- nastaveni
"ZAxisMapping    4 5". Mam takove tuseni, ze jsem kdysi videl i moznost
ovladani dvou kolecek pomoci "ZAxisMapping    4 5 6 7".

Vsechno IMHO.

 Ing. Vladimír Bušek                     job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708