Samba jako PDC pro WinNT

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Čtvrtek Leden 11 08:07:30 CET 2001

On Wed, 10 Jan 2001, Vaclav Dvorsky wrote:
> Dr. Watsonem (havarii). Uzivatele jsem si stahl pres pwdump z NT primary
> a dal je do smbpasswd. Zrejme ale protoze mam security = user,
> neprihlasim se, dokud uzivatele nazalozim i v /etc/passwd. Musel jsem
> take zalozit na Linuxu uzivatele Administrator a naopak pridat Sambe
> uzivatele root (i kdyz se mi to nelibilo). Do te doby Server Manager
> nesel vubec spustit; jako Admin jsem se nedostal ani na Sambou sdileny
> disk. User Manager for Domains nespustim. V logu Samby mam hlasku
> smbpasswd database is corrupt!
PWDUMP generuje smbpasswd ve starem formatu ( pro sambu < 2.0 ),
zkusil jste jej konvertovat ? Maji tam nejake zmeny.
> takze to bude asi vysvetleni. Pozoruhodne ovsem je, ze jeden (cvicny)
> uzivatel z NT domeny, ktereho jsem zalozil i v Linuxu a dal mu stejne
> UID jako ma v smbpasswd se na disk dostane v pohode. Tak nevim?
Toto by tomu nasvedcovalo.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 443 623493