Samba jako PDC pro WinNT

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Čtvrtek Leden 11 11:46:50 CET 2001

> PWDUMP generuje smbpasswd ve starem formatu ( pro sambu < 2.0 ),
> zkusil jste jej konvertovat ? Maji tam nejake zmeny.

Diky, to by mohlo byt. Divam se prave na druhy "cvicny" Linux a zde je
format smbpasswd
jmeno:UID:heslo:heslo:[U   ]:nejaky kod:  ...zatimco v tom z pwdump
jmeno:UID:heslo:heslo:jmeno,komentar:home_adr
takze smbpasswd database is corrupt! je asi spravna hlaska. Jenze
uzivatele vytazeni z NT maji hodne rozhazene UID a tak si rikam, jestli
nebude lepsi nakonec je pro Sambu zalozit vsechny znova. Kdyz uz je
stejne musim zakladat i pro Linux. Jen mam stale nejasno kolem root -
administrator. V smbusers je sice preklad, ale pro spusteni Server
Manageru v NT jsem stejne musel vytvorit Administratora i v Linuxu.
Prijde mi to jako pekna dira do systemu. No budu koncit a jdu
experimentovat dal :)

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net