OT: Java? Was: Re: ucetnictvi

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Čtvrtek Leden 11 07:12:04 CET 2001

Zdravim,

> to si skoro rika o flame na tema java v linuxove konferenci. ja nemam tak
> spatne zkusenosti, abych to delal jinak nez v jave, pokud potrebuji, aby sw
> fungoval na win i linux.

taky se musim zastat Javy, aniz bych chtel rozdmychavat nejaky vasnivy
diskuze. Co jsem psal v jave Secure FTP (server/client), tak mi to bez
problemu fungovalo na vsech zkousenych systemech. A to poziva peknou
radku Java classu (od sitovych po AWT). Prelozeno na Linuxu, pousteno na
Solarisu, Linuxu, FreeBSD, Windows 95/98.

Zajimalo by me, jaky spatny zkusenosti s tim mate. Pokud neco napsany v
Jave neni prenositelny, tak to neni zrejme napsany 100% pure Java, ale
pouziva to nejaky systemove zavisly veci a to je pak chyba
autora/programatora, nikoli Javy.

Edas