Kniha Linux Internet server

Okrina Miroslav mokrina na envinet.cz
Středa Leden 10 14:59:04 CET 2001

Zdravim a pozdravuji.

Dostala se mi do rukou kniha Linux internet server od Pavla Satrapy a
Jiriho A. Randuse. Hmm dobra kniha, jen by to chtelo nejakou novejsi
verzi, protoze se to tyka jadra 2.0.x tedy sprava se neprovadi
ipchainsem . Muze mi nekdo navrhnout obdobnou nebo lepsi knihu ?
Popripade se kterou knihou na tohle tema mate nejlepsi zkusenosti. Diky
Pak jeste jestli neznate dobrou knihu na tema bezpecnost ...Jeste jednou
dik ;)

--
Okrina Miroslav alias CRITTER
HW/SW support