Kudy na minimalni Linux

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Leden 10 16:31:23 CET 2001

> Takze: potreboval bych radu, co mam udelat, aby jako vysledek byl na tom
> malem disku nainstalovany Linux ktery zvlada pokud mozno pouze bash,
> RPM, tar, gzip, bz2 a kompilovani knihoven - zadne sitove zalezitosti,
> jeden root a jeden uzivatel (oboji ja - zadna specialni bezpecnost),
> zadne dalsi utility (co budu potrebovat doinstaluju pozdeji)
>
> (v podstate ekvivalent dosove masiny, na ktere je pouze slavna trojice
> io.sys, msdos.sys a command.com)

Tak presne tohle jsem resil, kdyz jsem poprve nainstaloval Red Hata a
zdesene jsem koukal na 250MB souboru, ktere me nic nerikaly. Ptal jsem se
tu, jak nainstalovat opravdu minimum a dostal odpoved, ze mam prostudovat
Linux from scratch.
Prectete si to, je tam dost zajimavych informaci

S pozdravem Zdenek Bohm