Kudy na minimalni Linux (solved)

Gilhad gilhad na iname.com
Čtvrtek Leden 11 11:35:29 CET 2001

/usr/doc/HOWTO/Linux-From-Scratch-HOWTO
To je presne ono! Tak uz vim, co budu delat tento vikend ;-)

rpm ani ne tak potrebuju, jako spis chci, ostatne je to cele spis na
hrani a na to abych si osahal a pochopil, jak to vlastne vsechno
funguje.

Na praci mam ve firme poradnou masinu s poradnym OS, do ktereho radeji
moc nehrabu, neb to mam na praci a nee na hrani. Samozrejme jde taky o
Linux.

--
Zdravi
    Gilhad