Kniha Linux Internet server

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Leden 10 16:23:42 CET 2001

> Dostala se mi do rukou kniha Linux internet server od Pavla Satrapy a
> Jiriho A. Randuse. Hmm dobra kniha, jen by to chtelo nejakou novejsi
> verzi, protoze se to tyka jadra 2.0.x tedy sprava se neprovadi
> ipchainsem . Muze mi nekdo navrhnout obdobnou nebo lepsi knihu ?

Rekl bych, ze lepsi knizku nenajdete, byt souhlasim s tim, ze popisuje dost
veci, co jsou uz za horizontem. V kazdem pripade styl jakym je psana je
naprosto bezkonkurencni. Rekl bych dokonce, ze diky tomu leze sama do hlavy.
Na obraty typu cacky bagrista asi nikdy nezapomenu. Rozhodne doporucuju
precist. Uz z toho duvodu, ze ziskate perfektni zaklady, jak co pracuje a
lip se Vam pak uci podobne programy z man stranek (treba kapitola o Bindu a
DNS byla pro me velice prinosna, byt tenhle soft v zivote nehodlam
instalovat).

S pozdravem Zdenek Bohm