Kniha Linux Internet server

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Leden 10 15:20:40 CET 2001

On Wed, Jan 10, 2001 at 02:59:04PM +0100, Okrina Miroslav wrote:
> Dostala se mi do rukou kniha Linux internet server od Pavla Satrapy a
> Jiriho A. Randuse. Hmm dobra kniha, jen by to chtelo nejakou novejsi
> verzi, protoze se to tyka jadra 2.0.x tedy sprava se neprovadi
> ipchainsem.

To nevadi, knihu si rozhodne prectete, obecne principy z ni plati
porad. Ipfwadm a ipchains se zas az tak moc nelisi, takze si potom
jenom kouknete do ipchains-howto (www.linuxdoc.org, ll.cz,
docs.linux.cz). (ono uz i to ipchains zacina trochu zasmradavat
historii ;-))

> Muze mi nekdo navrhnout obdobnou nebo lepsi knihu ?

Tato kniha je pro "spravce zacatecnika" IMHO velice vhodna. Ja sam
jsem se z ni pred 3 roky naucil vse podstatne.

Kouknete jeste do Linux - Dokumentacni projekt (v anglictine na webu
je aktualnejsi nez cesky preklad, ale porad je to v principu stejne).

> Popripade se kterou knihou na tohle tema mate nejlepsi zkusenosti. Diky
> Pak jeste jestli neznate dobrou knihu na tema bezpecnost ...

V knihkupectvich v Praze se bezne vyskytuje takova tlusta bichle z
O'Reilly, ma v nazvu neco jako bezpecnost, internet, unix ... stoji
tusim neco mene nez 1000,- ...

> Jeste jednou dik ;)

Neni zac ;-)

--