OT: Re: Karel pro Linux

Gilhad gilhad na iname.com
Čtvrtek Leden 11 11:29:08 CET 2001

> to je pravda ale z dvovodu abi bolo lepsie vydiet kde je otocena a z
> toho ze na domacich pocitacoch nebola grafika moc terno je to
> postacujuce.

Jojo, to se tahne od dob ZX81, ne-li jeste driv ....

> neviem ja som v logu spravil "uzitocnejsie" veci ako v karlovy kde som
> prevlakal krabice :(

;-) Ja jsem naucil Karla scitat desitkova cisla - na dve radky jsi
naskladal bedny odpovidajici treba

 852147963
 323654789
a on po tom behal tak dlouho, dokud mu nevyslo
1175802752
(I s prenosy - byla psina sledovat, jak se chudacek snazi)
Taky jsem ho naucil nasobit binarni cisla ;-)

Jo to byly doby, kdy muzi byli opravdovymi muzi, zeny byly opravdovymi
zenami a programatori byli Opravdovymi programatory ;-)

--
Zdravi
    Gilhad

Manga:		http://gilhad.zoom-int.cz/manga/index.php