OT: Re: Karel pro Linux

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Čtvrtek Leden 11 11:41:07 CET 2001

> ;-) Ja jsem naucil Karla scitat desitkova cisla - na dve radky jsi
> naskladal bedny odpovidajici treba
>
>  852147963
>  323654789
> a on po tom behal tak dlouho, dokud mu nevyslo
> 1175802752
> (I s prenosy - byla psina sledovat, jak se chudacek snazi)
> Taky jsem ho naucil nasobit binarni cisla ;-)

ano ale v Logu to bolo pouzitelnejsie tam sa dalo robit klasicky jak v
basicu ci v packale.

> Jo to byly doby, kdy muzi byli opravdovymi muzi, zeny byly opravdovymi
> zenami a programatori byli Opravdovymi programatory ;-)

do bolo daaaaavno! :( iked este par starich struktur preziva ;)

--
Preco pri kocovine boli hlava?
Pretoze zive mozkove bunky kopu hrobceky pre svoje mrtve.

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000

Oba antiviri sa zhodli natom ze mail je nebezpecni pre citatela,
pre pocitac nie.