problemy s rh7.0 iso

Daniel F. Hrouzek dhrouzek na stratosfera.cz
Čtvrtek Leden 11 14:45:12 CET 2001

> Pouzit jiny program na vypalovani. Treb to .nrg ocekava nejakou uvodni
> hlavicku a proto to nefunguje. Kdyztak se ozvete privatnim mailem.

to tezko, presne takhle jsem to udelal ja - stahnul oba dva iso fajly,
prejmenoval, vypalil (v neru, ovsem BEZ zatrzeni raw, kupodivu), naistaloval
:-))) podle me je to treba 'jen' blbe stazeny, ne?
--
daniel f. hrouzek - programátor stratosféra on-line

email	hrouzek na stratosfera.cz		icq	77845458 (d_f_h)
xchat	d.f.h (www.xko.cz)		www	www.stratosfera.cz
						www.taverna.cz

trustno1