problemy s rh7.0 iso

Čtvrtek Leden 11 15:12:25 CET 2001

> HTTP protokol dela nejake problemy pri vekych souborech (povidal Yenya, ze
> to ozuzlava procesor), takze to ted myslim ani z Odyssea nejde.

	To je hezka definice 'ozuzlava procesor', to ma byt co?

BTW Ja jsem pres HTTP prenesl 'hodne' vice jak 10) 650MB souboru (a
kolegove na tom jsou stejne), presto bez problemu... ty chyby se mi
obxcs vyskytnou i na FTP... (neseni MD5)

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno