Nefunkcni scanner HP3300C - LONG

lcevela.STV na woco.de lcevela.STV na woco.de
Čtvrtek Leden 11 17:00:17 CET 2001

Zdravim,
vlastnim scanner HP3300C a pokousim se ho rozchodit pod Official RedHatem 7.0.
Jadro jsem nemodifikoval. Po propojeni si jadro natahne moduly "usb-uhci" a
"usbcore" a necha si zavest i modul "scanner". V dokumentaci k dodanemu jadru je
navic podpora HP3300C uvedena. Podle  dokumentace (k jadru) problem v ovladacich
jadra (USB) neni.

Mam "Sane 1.0.3-2" a toto "Sane" scanner proste nevidi. Najde mi pouze
"/dev/video", coz je televizni karta. Na strance
"http://www.buzzard.org.uk/jonathan/scanners-usb.html" jsem se docetl, ze tento
scanner vlastne vyrabi firma Avision a tedy driver HP scannerů v "Sane" se s nim
nebavi. Autor stranky uvedl, ze je pravdepodobne, ze se scanner HP3300C chyti na
ovladac HP5300C, ale ze to nema overeno.

Mohl by me prosim nekdo postrcit spravnym smerem.

Nejsem v konferenci (pro me dial-up spojeni ma trochu velky provoz, ale ctu jeji
archiv). Proto jestli mi chcete pomoci poslete mi kopii Vasi zpravy na adresu
cevela na post.cz.
Predem diky

Lubomir Cevela