2.4.0 & PPP = insanity

Jakub Mahdal geoma na trz.cz
Čtvrtek Leden 11 18:30:32 CET 2001

Zdravim vsechny,
    stahnul jsem si pred par dny novy kernel 2.4.0. Mam RH6.2 Pokousim se ho
sladit se systemem, INIT program se mi jiz povedl, modprobe a depmod taky,
ale co nejde je PPP. Popisu problem podrobneji:

Mam nakonfigurovane adresare /etc/sysconfig/network-scripts,
mam tam nakonfigurovany chat a ppp0. Spustim ifup ppp0, modem si zafici par
AT prikazu, zacne vytacet, chytne nosnou vlnu serveru, a najednou se modem
vypne. Mrknu se do messages logu a tam vidim nepekny radek:

Jan  8 19:01:44 masina id[853]: ioctl(TIOCSETD): Nepřípustný argument(22)

Se starsim jadrem 2.2.18 mi to nedela problemy. Nevi nekdo? Tento problem
jsem nasel v mailinglistu.com, ale nebyl zodpovezen.

Diky predem
Jakub Mahdal.