Dve kolecka

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Leden 11 17:59:35 CET 2001

On Thu, 11 Jan 2001, Vladimir Busek wrote:

> Nesledoval jsem thread, ale pomoci imwheel by teoreticky (nemam
> vyzkousene) mely jit ta dve kolecka rozchodit a treba i podle aplikace
> nastavit jejich akce.
> I kdyz ted koukam do dokumentace, tak tam se pise pouze o jednom kolecku
> (nejaka skoro posledni verze imwheel 0.9.6) -- nastaveni
> "ZAxisMapping    4 5". Mam takove tuseni, ze jsem kdysi videl i moznost
> ovladani dvou kolecek pomoci "ZAxisMapping    4 5 6 7".

Imwheel používám a kolečko funguje a v návodu jsem nic o dvou kolečkách
nenašel, zkusím tam dodat ZAxisMapping 4 5 6 7.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.