WMaker bez sponky

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Leden 12 06:24:57 CET 2001

Dobre rano,
Dorazily me vcera postou CD s RH7.0cz a jal jsem se tedy vecer upgradovat ze
sveho stavajiciho RH6.2cz. Po skonceni aktualizace jsem nastartoval do x-win
a k memu prekvapeni jsem zjistil ze u WMakeru, ktereho uzivam jako okenniho
spravce zmizela vlevo nahore sponka. Balicek s WMakerem byl samozrejme
jednim z aktualizovanych. Spustil jsem tedy konfiguraci a hledal nejakou
volbu zobrazeni/nezobrazeni sponky - a nic.
Znamena to tedy, ze nova verze tuto sikovnou vecicku jiz nema? Nebo se me
proste uz klizily oci a neco jsem prehledl?
Dekuji za nakopnuti patricnym smerem.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz