Rychlost paralelniho resolvovani (long)

Úterý Leden 16 14:34:17 CET 2001

> reentrantni = schopne behu ve vice instancich

	Toto je myslim chybna uvaha, reentrantni je IMHO presne to co psal
Pavel Kolesnikov, reentrantni ale neznamena ze ty instance nebudou
vnitrne bezet pomoci serializatoru prave pri vstupu do takto
implementovaneho (pouze 'omutexovaneho') bodu.

> thread-safe = schopne behu ve vice instancich nad stejnymi daty (typicky
>               treba filedescriptor)

	Ovsem opet nikde neni receno, zda-li je mozny pouze serializovany
beh... tyto pojmy ja osobne chapu ciste tak, ze mohu dany vstupni bod
volat treba 100x v sobe a vzdy je vse OK, otazka deadlocku a jinych
krasnych veci se temito pojmy neresi...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno