MOXA NPort server a linux?

Jan Kurik kurik na amis.cz
Pátek Leden 12 09:26:51 CET 2001

Dne Pá, 12 led 2001 jste napsal(a):
> Zdravim,
>
> 	nemate nekdo vyzkousenej nejaky produkt konvertujici RS-232
> na ethernet s vhodnym driverem do linuxu? Rozumne se mi jevi MOXA
> NPort. Potrebuji neco delajici 4x nebo 8x RS-232 na 1x ethernet
> a celkem tech portu potrebuji uridit cca 140. Musi to podporovat
> prenos RTS/CTS/DCD signalu.

  Moc nerozumim tomu, co chcete, ale kdysi jsem si napsal daemonka, ktery
posloucha na zadanem TCP portu a pri otevreni spojeni na tento port si
ten daemon otevre device ttySx a potom routuje ttySx<->TCP/IP . Podporuje
to rizeni pres RTS/CTS. S DCD jsem si nehral, ale asi nebude problem ho
nejak nahodit.
  Mel jste na mysli neco takoveho, nebo jsem uplne vedle ?

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>