MOXA NPort server a linux?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pátek Leden 12 11:23:40 CET 2001

Jan Kurik wrote:

>   Moc nerozumim tomu, co chcete, ale kdysi jsem si napsal daemonka, ktery
> posloucha na zadanem TCP portu a pri otevreni spojeni na tento port si
> ten daemon otevre device ttySx a potom routuje ttySx<->TCP/IP . Podporuje
> to rizeni pres RTS/CTS. S DCD jsem si nehral, ale asi nebude problem ho
> nejak nahodit.
>   Mel jste na mysli neco takoveho, nebo jsem uplne vedle ?

V podstate spravne, jen v HW provedeni. :-)
MOXA NPort je krabicka obsahujici 1 az 16 RS-232 portu pripojena primo
na ethernet. No a v linuxu je driver, ktery vytvori prislusny pocet
ttySx zarizeni a komunikuje s ni pres ethernet, pricemnz se to
aplikaci jevi jako lokalni seriove porty.
Viz: http://www.moxa.com/product/nport/nport.htm

	Majkl