.qmail

Martin Kokes martin na gplus.cz
Pátek Leden 12 13:46:45 CET 2001

"Stanislav PETR" <glux na centrum.cz> pise v diskusnim prispevku
news:6758851300.20010112111640 na centrum.cz...
> Je mozne pouzivat .qmail ve virtualni schrance vytvorene pomoci
> vpopmailu? Me se to nejak nedari.
>
> pokud do souboru zadam &adresa na neco.neco, mailserver se mi zacykli
> (jednotlive procesy si to navzaje neustale predavaji, az nejsou to
> schopne dorucit). Pokus soubor odstranim, vse je OK.

IMHO nejde. Proto jsem taky odesel z qmailu na courier, i kdyz virtualni
domenu jsem zatim nezkousel, podle dokumentace k maildrop/sqwebmail by melo
byt mozne i tam pouzivat filtry a presmerovani. Nehlede k tomu, ze courier
mi pripada systemem dorucovani mnohem sympatictejsi (obzvlast pri dorucovani
vice kopii do stejne domeny). Musel jsem ale zakomentovat ve zdrojaku
nektere Varchavcikovy odmitaci funkce (moc striktne se drzi RFC), aby mi to
nevyhazovalo polovinu mailu, co se po netu toulaji...

Martin