.qmail

Stanislav PETR glux na centrum.cz
Pátek Leden 12 14:23:26 CET 2001

MK> IMHO nejde. Proto jsem taky odesel z qmailu na courier, i kdyz virtualni
MK> domenu jsem zatim nezkousel, podle dokumentace k maildrop/sqwebmail by melo
MK> byt mozne i tam pouzivat filtry a presmerovani. Nehlede k tomu, ze courier
MK> mi pripada systemem dorucovani mnohem sympatictejsi (obzvlast pri dorucovani
MK> vice kopii do stejne domeny). Musel jsem ale zakomentovat ve zdrojaku
MK> nektere Varchavcikovy odmitaci funkce (moc striktne se drzi RFC), aby mi to
MK> nevyhazovalo polovinu mailu, co se po netu toulaji...

Po dlouhem snazeni jsem zjistil, ze to jde. akorat soubor .qmail nesmi
byt v domovskem adresari uzivatele (pod vpopmailem), ale v adresari
domeny a musi se jmenovat .qmail-uzivatel (v dokumentaci nic takoveho
neni).

Ale stejne mi nejdou filtry (maildrop). Mejl se nevysvetlitenne ztrati
(v logu neni vubec nic).

Na courier bych presel, ale mam problemy s virtualnimi domenami (na
serveru je prez padesat domen a v kazde nekolik desitek schranek). A
ted si sef vymyslel, ze chce filtry. Chci pouzivat maildrop, protoze
jako www rozhrani pouzivam sqwebmail, ktery s maildopem spolupracuje
(sqwebmail mi uz funguje korektne i s vpopmail+qmail)

Jestli nekdo resil podobny problem, moc prosim o pomoc. Uz s tim
laboruju 14 dni, a bez nejakeho vetsiho vysledku.

Predem moc a moc dekuji