Kernel

Pátek Leden 12 16:57:02 CET 2001

On Fri, 12 Jan 2001, Jan Kratochvíl wrote:

> Nainstaloval jsem si RH 6.2 na P166, vsechno vyladil a zkonfiguroval.
> Ted bych rad vzal disk a dal ho do 486 DX-2/66, ale pri bootu mi to pise,
> ze mam zkompilovanej kernel na Pentium+ (coz je logicky)
>
> Ptam se:
>
> Staci prohodit kernel nebo to musim reinstalovat???

V distribuce si najdete balicek kernel-2.2.XY-AB.i386.rpm (na CD-ROm bude
v adresari <cdrom>/RedHat/RPMS.

V shellu zadejte (nejprve si vyrobime zachrannou disketu):

mkbootdisk `uname -r`
rpm -Uvh kernel-2.2.XY-AB.i386.rpm
lilo

Doporucuji vedet, proc se jednotlive kroky delaji a co znamenaji. V kazdem
pripade lze nabootovat z instalacniho CD (viz muj predchozi mail).

--
                        Milan Kerslager