Kernel

Valter valter na atlas.cz
Sobota Leden 13 08:32:06 CET 2001

> Nainstaloval jsem si RH 6.2 na P166, vsechno vyladil a zkonfiguroval.
> Ted bych rad vzal disk a dal ho do 486 DX-2/66, ale pri bootu mi to pise,
> ze mam zkompilovanej kernel na Pentium+ (coz je logicky)

V adresari ve kterem je jadro (/usr/src/linux-x.y.z) je soubor Makefile
Hned na zacatku jous radky s VERSION, PATCHLEVEL, SUBLEVEL.
Staci pridat radek
EXTRAVERSION = -486
Pak spustit make (menu)config a zmenit typ procesoru na 386, 486
a prekompilovat kernel i smoduly.
Dale upravit /etc/lilo.conf tak, aby bylo mozno vybirat, ktere jadro
se bude spoustet.

Zbytek systemu muze zustat nezmenen.
V pripade, ze je tento postup moc slozity. staci vzit instalacni CD a
pouzit rpm -i kernel-x.y.z.rpm (je elany na 386)

Melkor @ SFK Acorn Senec, Solar Lacus, Mars
Solar System, Milky Way, Universe #64823112