2.4.0 & PPP = insanity

Jakub Mahdal geoma na trz.cz
Pátek Leden 12 20:04:01 CET 2001

>ftp://ftp.linuxcare.com.au/pub/ppp/ (na freshmeatu hledat ne jako pppd, ale
>ppp). Nejnovejsi verze je 2.4.0
>

>Petr Hrbek
>Internet Info, s. r. o.
>Tel.: +420241442481
>Fax: +420241441572

Tak, nainstaloval jsem tedy noveho 2.4.0 ppp demona. Jenomze se mi objevil
na znamem miste po vytoceni cisla nova zprava, kterou jsem pochopil ve
smyslu, ze rozhrani pro komunikaci (jako asi ten muj komac /dev/ttys0) neni
sladeno s demonem:

Jan 12 19:50:46 hovnocuc pppd[745]: Couldn't set tty to PPP discipline:
Nepřípustný argument

Vzpomnel jsem si tedy, ze v jadru cosi, co melo souvislost s ppp a s tty
bylo, jako podpora synchronnich a asynchronnich linek zakompiloval jsem to
jako modul, prelozil jadro, instaloval moduly a nic. Jsem zase na holickach
:-( Nevite nekdo?

Jakub Mahdal