2.4.0 & PPP = insanity

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Leden 12 20:30:13 CET 2001

On 12/01/2001, Jakub Mahdal wrote:

> Tak, nainstaloval jsem tedy noveho 2.4.0 ppp demona. Jenomze se mi
> objevil na znamem miste po vytoceni cisla nova zprava, kterou jsem
> pochopil ve smyslu, ze rozhrani pro komunikaci (jako asi ten muj komac
> /dev/ttys0) neni sladeno s demonem:
>
> Jan 12 19:50:46 hovnocuc pppd[745]: Couldn't set tty to PPP discipline:
> Nepřípustný argument
>
> Vzpomnel jsem si tedy, ze v jadru cosi, co melo souvislost s ppp a s
> tty bylo, jako podpora synchronnich a asynchronnich linek zakompiloval
> jsem to jako modul, prelozil jadro, instaloval moduly a nic. Jsem zase
> [...]

Mel byste to jednodussi, kdybyste si precetl Documentation/Changes ze
zdrojaku jadra, je tam cela sekce venovana pppd. Zalozil jste /dev/ppp?
Natahujete opravdu vsechny potrebne moduly? Budete-li se te dokumentace
drzet, melo by Vam to fungovat...

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas