regexpr

Michal Krause michal na krause.cz
Neděle Leden 14 16:25:51 CET 2001

On 14/01/2001, CyAndrew wrote:

> prohrabal jsem se man ke grepu, ale nenasel jsem jak napsat aby vybral
> radky, ktere vyhovuji bud 1. nebo 2. regularnimu vyrazu. potrebuju
> totiz vypsat z /var/spool/mail/xxx jen radky s From: a radky se
> Subject: Uplne nejlepsi by bylo dostat to za sebe na jedu radku napr:
> From: koumak na blaf.cz Subject: blbost
> ale na to mi stacit grep asi nebude. AWK me desi a SED jak by smet.

To je vubec dost orisek, protoze normalni utility nevi nic o tom, ze v
mailboxu je vice oddelenych zprav, takze by neumeli dat dohromady
patricne hlavicky (navic jedna i druha muze chybet). Mozna, ze by to
umel nejaky specialni program (na freshmeatu jsem neco videl - mozna, ze
se to jmenovalo mailgrep nebo tak nejak).

> Poradi mi nekdo prosim aspon tu verzi pro grep?

grep '\(^From:\|^Subject:\)' /var/spool/mail/*

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka