jak na stahovani a trideni posty

Petr Holub hopino na seznam.cz
Pondělí Leden 15 09:57:21 CET 2001

Zdravim,
vim ze toto tema jiz v konferenci bylo, ale moc jsem z toho nepochopopil. Nebo respektive pochopil, ale nevim jestli dobre.
A ted k veci.
Mam maskaradu, ktera je do internetu pripojena pres modem na linuxovem stroji s RH7.0, kde je firewal a proxy. Ostatni pocitace v siti jsou na Win.
Na severu mail.provider.cz mam postu s ruznymi aliasy.
Potrebuju vedet jak tuto postu od providera stahnout a roztridit ji do jednotlivych schranek pro jednotlive uzivatele, a jak si ji ti uzivatele z tech schranek vyzvednou.
Lecos jsem se docetl o sendmailu, fetchmailu a procmailu, ale souvislosti mi nejak unikaji.
Potrebuji pro vyreseni tohoto problemu vsechny tri programy?
A kdyz ne tak ktere z nich?
Jak spolu souviseji?
Vim ze fetchmail je na stahovani posty, procmail na trideni. Nestacily by tedy jenom tyhle dva?
Proc se ve vsech navodech mluvi i o sendmailu?
Predpokladejme ze mi zatim nejde o odesilani posty, ale jen o to stahnuti a roztrideni uzivatelum.
Petr Holub

Počteníčko pro každý den: http://www.novinky.cz