OT: Karel pro Linux

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Středa Leden 17 13:08:07 CET 2001

Zdravim,

> hmmm. Zkusil jsem si to. Prijde me, ze ten clovek, co to programoval v
> zivote Karla nevidel. Kde je nejaka interakce s uzivatelem? Editace
> prikazu, mesta, ... menu, ???
> Ale speju k rozhodnuti, ze udelam GTK+ Karla zalozenyho na my windows
> verzi, z uvedenyho "Karla" asi pouziju parser, protoze ten muj byl hodne
> podivnej.

tohle je OT dotaz pro ty, kteri si stahovali moje Pascalsky zdrojaky
Karla.
Povedlo se to nekomu ozivit?
Ja jsem doma nasel i starej prelozenej EXE, jde sice spustit, ale obcas
pada, uz pri spusteni vyhodi chybovou hlasku, kde je treba dat "Ignore",
pak to jakes takes jede.
Pro zajemce je ke stazeni na adrese http://edas.visaci.cz/karel/.
Najdete tam taky popis prostredi doplnenej screenshotama. Kouknete na
to, abyste vedeli, co mate v ruce a zkuste to prelozit. Pokud to teda
jeste vubec pujde :).

Edas