upgrade na kernel 2.4 v rh 7.0

Martin-konference martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Pondělí Leden 15 15:29:34 CET 2001

On 15/01/2001, Martin-konference wrote:

> Nebude problem v /dev, devfs ?
> Podle dokumentace ma system na jadre 2.4 ma jiny devtree.
> Jak ale vznikne ? Ja napr. nic jako /dev/ide na disku nemam.
> Nejak jsem to cele asi nepochopil.

Zakompilujete-li do jadra podporu devfs, pripojuje se do /dev virtualni
filesystem, podobne jako treba /proc. Pak se soubory zarizeni zakladaji
automaticky pri zavedeni/inicializaci patricneho ovladace.
Nic Vas ale nenuti devfs pouzit, klidne muzete pouzivat specialni
soubory ulozene primo na disku ve fyzickem adresari /dev. Nicmene vyvoj
asi smeruje spis k devfs...

takze to asi nebude ten problem, pokud neni v balicku kernelu od RH treba
zakompilovana nejaka option typu defs_only, protoze je nemusim pouzivat
devfs, ja musim nejdriv hlavne nabootovat.

nasel jsem v http://www.linuxhq.com/kernel/v2.4/changes.html

o  Gnu C                  2.91.66                 # gcc --version
o  Gnu make               3.77                    # make --version
o  binutils               2.9.1.0.25              # ld -v
o  util-linux             2.10o                   # fdformat --version
o  modutils               2.4.0                   # insmod -V
o  e2fsprogs              1.19                    # tune2fs --version
o  pcmcia-cs              3.1.21                  # cardmgr -V
o  PPP                    2.4.0                   # pppd --version
o  isdn4k-utils           3.1beta7                # isdnctrl 2>&1|grep
version

to vse mam a stejne je kernel porad panic - a vubec mu to nezavidim, jeste
si pamatuju, jake to je :)

Martin Reiser