upgrade na kernel 2.4 v rh 7.0

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Leden 15 15:34:04 CET 2001

On 15/01/2001, Martin-konference wrote:

> takze to asi nebude ten problem, pokud neni v balicku kernelu od RH
> treba zakompilovana nejaka option typu defs_only, protoze je nemusim
> pouzivat devfs, ja musim nejdriv hlavne nabootovat.

No, on jeste jeden problem muze nastat. Pri pouziti devfs je nutne
(alespon v dokumentaci se to pise nebo psalo) spustit demona devfsd. Ja
jsem ho instaloval z RPM a jeho spusteni se mi automaticky pridalo na
zacatek rc.sysinit. Ale myslim, ze kdyby ho jadro od RH vyzadovalo, asi
by byl v zavislostech. No, i kdyz chybu muze udelat kazdy.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka