Rychlost paralelniho resolvovani (long)

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Leden 15 19:06:23 CET 2001

On 15/01/2001, Pavel Kankovsky wrote:

> Tam to vskutku vypadalo nejak divne (bohuzel jsem to uz zahodil).
> Vypadalo to, jako by zasobnik najednou skoncil.

Mezi tim jsem zjistil, ze za to mozna muze optimlizace. Debugoval jsem
obycejny single-thread program a narazil jsem na stejny problem. Pomohla
kompilace bez -fomit-frame-pointer, -funroll-loops atd.

> Tomu, ze nemuze dojit k nejakemu prusvihu, se vetsinou rika MT-safe.
> Kdyz nekdo rekne reentrantni, tak ma na vetsinou mysli prave to, ze si
> dve instance tehoz kodu nelezou nijak do zeli...

Tak ted uz se v te terminologii fakt nevyznam. Mel jsem pocit, ze

reentrantni = schopne behu ve vice instancich
thread-safe = schopne behu ve vice instancich nad stejnymi daty (typicky
              treba filedescriptor)

Ze by muj dojem byl spatny?

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka