StarOffice, bylo: Re: Omluva uživatelům služby

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Úterý Leden 16 09:42:11 CET 2001

Martin Zidek wrote:

> Ano !
> Typicky prisup open-source firmy !
> Vydelavat na praci druhych -> to jo, ale aby sami pustili chlup, tak to ne.
> Vyborne SuSE
> MZ

Hmm,

oni do toho museli dat taky dost prace, pocesteni se samo
neudela, takze bych jim tenhle pristup tak moc nevycital
a naopak: DIKY ZA CESKY OFFICE !!!

Proste si preji, aby lidi taky chodili na jejich stranky, ...
Tam ale src.rpm (svoje) zverejnili. Ja si taky udelal
vlastni verzi pro RedHat 7.0 CZ (nezaregistroval jsem,
ze to na Linux-CD.cz chystaji). Domnivam se, ze kdokoliv
si src.rpm muze stahnout od SuSE a nasledne si vlastni rpm
zabalit (ma-li tedy tenhle pristup smysl).

Od SuSE by ale bylo vstricnym krokem, ktery by jim tak
moc vadit nemusel, aby to zabaleni provedli i oni
a vystavili rovnou i balik pro ten "nas" RedHat
na svych strankach.

V pripade zajmu je upraveny spec file a jeden pomocny soubor
navic (menu pro Gnome) k dispozici komukoliv (i SuSE) na:

http://ivop.regionet.cz/www/linux/ivop/StarOffice/

binarni balik tam tedy neposlu.

ip

PS: Ale tucnaky SuSE udelali moc pekny !!! Jeden mi tu sedi na stole.
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz