StarOffice, bylo: Re: Omluva uživatelům služby Linux-CD.cz

Martin Zidek zidek na westmaster.com
Úterý Leden 16 10:17:43 CET 2001

Ale microsoft urcite do windows vlozil taky hodne prace ;)
Proste se mi to nelibi, ja to takova "corporate" praktika. Kdyz uz neco dame
zdarma, tak aspon vsechny zprudime ze to nesmeji dat do sveho distra.
MZ