XFree 4, fonty, audio

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Úterý Leden 16 09:40:17 CET 2001

Mam nekolik dotazu:

 Jednak jsem tu psal neco o problemu podpory SB Live! v jadre 2.4.0 (jiz v
2.2.18 byl nejaky problem), nikdo se vsak neozval, proto se ptam, existuje
nejaka, treba i neceska konference o audiu, resp. treba primo o SB
Live! pod Linuxem?

 Dale zapasim s XFree4 na RH7.0cz, krom toho ze nejako jinak zachazi s
fonty, mi tvrdosijne odmita nadetekovat rozliseni 1024x768. Jak jsem si
vsiml Xfree4 ma v sobe nejakych par prednastavenych rozliseni, z nich se
puvodne pustilo 800x600, pridal jsem modeline pro vsechny me dosavadni
rozliseni co jsem mel v XFree3.3.6 pro muj monitor. Vsechny funguji az
prave na 1024x768, modeline pro 1024x768 Xka ignoruji a jen napisi:
(WW) ATI(0): Mode "1024x748" deleted (no mode of this name)
 Nicmene jak jsem psal modeline v konfigu je, nekolikrat jsem ho
kontroloval. V 3.3.6 vse funguje normalne, upgrade na 4.0.2 nepomohl.

 XFS je dalsi problem, stale zapasim s nejruznejsimi fonty. Neni nekde
nejaky kompletnejsi balik fontu?
 V xfs configu mam ceske a original fonty od Xfree 4.0.2 , pokud necham v
konfigu pouze fonty 75dpi a misc od puvodniho serveru, mam v nekterych
aplikacich ktere pouzivaji jakysi default font (kde se definuje?) nejakou
hruzu... taktez mi prijde ze nastaveni rozliseni fontu v xfs configu je
ponekud k nicemu... hmno, tedy neni nekde nejake dokumentace k
fontum? (nejake fonts-howto?, dokumetace a manpages k xfs, resp. fontum
jako ISO2 moc nepomohla..)

Diky..

Adam