(long) Re: kolize MDA (mdacon) s AGP VGA (trident cyberblade/i7) ?

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Leden 16 13:55:15 CET 2001

> A mate na tech konzolich, co jsou na Herculesu, neco pustene (neco, co na
> tu konzoli neco napise)?

Dobre, jeste to upresnim:
pomoci prikazu

tail -f /var/log/syslog > /dev/tty16 &

mam vypis logu presmerovan na tty16.
Rovnez mi na tty13 bezi console a na dalsich presmerovane vypisi
napr. pri prekladu a tez nula od nuly posla.

Bohuzel to tedy neni tak jednoduche ;-) Tez MDA karta mi na 386
samostatne jede bez problemu, takze kartou to neni.
Myslel sem spise neco jako na 486kach & spol. se dalo nastavit
(koneckoncu prepinace na napr. Oak VGA kartach to umi), ze je
karta "primarni" a ze k systemu je pripojen dalsi zobrazovac
(VGA). Mel jsem tedy namysli jestli to neni _principalne_ mozne,
nebot mdacon se musi sapat na B000 do textVRAM kde je normalne
hercules ale takhle je tam VGA a jestli neni problem kolize. Na
486 vim ze autocad jede VGA i MDA ale nevidel jsem na ni linux :-(

Kdyz to shrnu, chova se to tak, jako by MDA radic na herculesovi
vubec nedostaval dato. Zaroven me napada ze obraz na VGA neni
videt cili jde asi pres porty jakoby na MDA ale tam uz nedorazi.

Je tedy chyba mezi jadrem a kartou nebo klavesnici a zidli ?
:-) s pozdravem
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz