XFree 4, fonty, audio

Tomáš Knaifl tomas.knaifl na logos.cz
Úterý Leden 16 10:45:03 CET 2001

>  XFS je dalsi problem, stale zapasim s nejruznejsimi fonty. Neni nekde
> nejaky kompletnejsi balik fontu?
>  V xfs configu mam ceske a original fonty od Xfree 4.0.2 ,
> pokud necham v
> konfigu pouze fonty 75dpi a misc od puvodniho serveru, mam v nekterych
> aplikacich ktere pouzivaji jakysi default font (kde se
> definuje?) nejakou
> hruzu... taktez mi prijde ze nastaveni rozliseni fontu v xfs
> configu je
> ponekud k nicemu... hmno, tedy neni nekde nejake dokumentace k
> fontum? (nejake fonts-howto?, dokumetace a manpages k xfs,
> [...]

no, pote co jsem si nahra xfstt, tak na dodavane fonty kaslu a mam je
tam jenom pro nektere aplikace, co odmita s ttf fonty pracovat, a
prihral jsem si tam nekolik set ceskych ttf fontu co se u me casem
nashromazdily..kdyz uz nic jineho, tak vypadaji pri ruznych velikostech
mnohem lip, nez defaltne dodavane fonty..