StarOffice, bylo: Re: Omluva uživatelům služby

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Úterý Leden 16 10:45:14 CET 2001

> Od:     ivop na regionet.cz@ern.kit.vslib.cz 16.01.2001 09:42:11
>
> Proste si preji, aby lidi taky chodili na jejich stranky, ...
> Tam ale src.rpm (svoje) zverejnili. Ja si taky udelal
> vlastni verzi pro RedHat 7.0 CZ (nezaregistroval jsem,
> ze to na Linux-CD.cz chystaji). Domnivam se, ze kdokoliv
> si src.rpm muze stahnout od SuSE a nasledne si vlastni rpm
> zabalit (ma-li tedy tenhle pristup smysl).
>
> Od SuSE by ale bylo vstricnym krokem, ktery by jim tak
> moc vadit nemusel, aby to zabaleni provedli i oni
> a vystavili rovnou i balik pro ten "nas" RedHat
> na svych strankach.

Nesouhlasim.
Ten pristup je krajne podivny a tedy se znovu ptam. Na jakou licenci se
zastupce SuSE odvolaval? Pokud to neni mozne poslat do konference (ale to v
CR nemuze a nesmi nikdo zakazat, nas pravni rad zatim zadne confidential
maily nezna), poslete mi to prosim na muj mailik.
BTW, docela by me zajimalo stanovisko puvodniho autora (a majitele znacky,
prav apod.) - tedy firmy SUN Microsystems. Nemate nekdo po ruce, za jakych
podminek kody ke StarOffice zverejnili a pod jakou licenci je SO sirena?
tusim, ze to bude na tom CD, co je k dostani s knizkou o SO (byla debata v
konferenci). Nechci se do nikoho navazet, ale SO si prece mohu stahnout,
odkud chci. Proc ne pocestenou verzi? To je cele jadro problemu.
Kdyz uz jsme u toho, kdo smi a nesmi rpm baliky vystavit a vezmu to podle
toho, co jsme tu zatim cetli - mela SuSE povoleni od SUN delat ty rpm
baliky? Uz chapete, jak je to tvrzeni nesmyslne?
Vynalozene prace na pocesteni si samozrejme vazim.

Dekuji a preji hezky den
Michal Vymazal