Omluva uživatelům služby Linux-CD.cz

Pavel Janík ml. Pavel na Janik.cz
Úterý Leden 16 11:14:19 CET 2001

[Tento mail vyjadřuje mé osobní stanovisko a v žádném případě nemůže být
chápán jako vyjádření společnosti SuSE CR, s.r.o.]

   From: Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz>
   Date: Tue, 16 Jan 2001 10:40:38 +0100 (CET)

Ahoj,

   > Pod distribucí GPL je jen OpenOffice (aka StarOffice 6.0). Bohužel jak
   > jsem se dočetl v ftp://www.suse.cz/staroffice/faq_so_czech.txt, některé

tento odkaz si označím pro zbytek odpovědi jako "Odkaz". Budu to potřebovat.

   > Na ty překlady si samozřejmě mohou dát jakoukoliv licenci, protože jim
   > patří. To, že bez toho, aby někdo poskytl StarOffice a další produkty bez
   > omezení, by to nešlo a bylo k ničemu, je věc jiná.

Až sem naprosto souhlasím s Milanem, jde pouze konstatování holých
skutečností.

   > No, třeba nám to P. Janík nebo někdo jiný od SuSE nějak vysvětlí. V každém
   > případě Jakub Jelínek je jiná osoba než Pavel Janík (jeden Red Hat a druhý
   > SuSE, pokud se to v posledním měsíci nezměnilo).

O Jakubu Jelínkovi tady snad nikdo nemluvil :-)

   > Můj dotaz na SuSE je - proč tato skutečnost není výrazně někde uvedena?
   > Čekal bych jí na stránkách i na FTP u toho SRC balíčku...

No já nevím, ze znalosti Autorského zákona a dokumentu "Odkaz" a Q12:

--- cut here ---
Q 12: Jsou přeložené soubory zdrojů pod GPL?

Veškerá práva k překladu patří SuSE CR, s.r.o. Soubory nejsou k
dispozici pod GNU GPL.
--- cut here ---

to zcela jasně plyne. Viz Autorský zákon.

A ještě jednou:

--
Pavel Janík ml.
Pavel na Janik.cz