problemy s prehravacema MP3

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Leden 16 12:14:34 CET 2001

On Tue, Jan 16, 2001 at 10:50:01AM +0100, Peter Cernoch wrote:
> Pri prehravani MP3 pomoci mpg123 je vse OK.
> Prehravace xmms, freeamp, gtv a pod. mi padaji s hlaskou "Segmentation
> Fault".
> Ale jenom kdyz je poustim jako uzivatel, pod rootem se vsechny spusti a
> funguji !!!
>
> Muze mi nekdo poradit jak zjistit v cem je problem a nakopnout me spravnym
> smerem ?

Takhle z hlavy to nevim, ale muzete zkusit ten segfaultujici program
spustit s strace (strace -O SOUBOR program) jednou pod uzivatelem a
jednou pod rootem, kouknout se do tech vynerovanych SOUBORu, podivat
se, kdy spadnul a porovnat je.

Vygeneruje to coredump? (soubor core?) Zkuste se na to podivat
programem gdb (gdb program core), zda to neco chytreho napise. Jinak
xmms, freeamp a gtv maji vsechny spolecne to, ze jsou GTK, ostatni
GTK aplikace funguji bez problemu?

bye

--
   Martin Mačok