problemy s prehravacema MP3

Peter Cernoch pcernoch na imc.cas.cz
Úterý Leden 16 10:50:01 CET 2001

Hezky den vsem.

Vcera jsem pozoroval zajimavou vec.

Pri prehravani MP3 pomoci mpg123 je vse OK.
Prehravace xmms, freeamp, gtv a pod. mi padaji s hlaskou "Segmentation
Fault".
Ale jenom kdyz je poustim jako uzivatel, pod rootem se vsechny spusti a
funguji !!!
Na konzoli se nic jineho nevypisuje, myslim ze jenom  xmms mi pise ze jsem
nasel bug
v programu.

Jedine zmeny v systemu ktere mne napadaji jsou ty, ze se pokousim  (s ruznym
uspechem)
rozchodit zvukovku podle Sound-HowTo a hraju si s isapnp
(ne ze bych tomu jako bezny uzivatel rozumel, ale snazim se).

Muze mi nekdo poradit jak zjistit v cem je problem a nakopnout me spravnym
smerem ?

Moc dekuji.

Peter Cernoch, pcernoch na imc.cas.cz