Omluva uživatelům služby Linux-CD.cz

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Leden 16 12:45:53 CET 2001

Milan Kerslager schrieb in Nachricht ...

>Pod distribucí GPL je jen OpenOffice (aka StarOffice 6.0).
>SuSE použila zdrojové kódy OpenOffice a pomocí nich vyrobila české
>resources.
>Na ty překlady si samozřejmě mohou dát jakoukoliv licenci, protože jim
>patří. To, že bez toho, aby někdo poskytl StarOffice a další produkty bez
>omezení, by to nešlo a bylo k ničemu, je věc jiná.

a) Dovoluje to vobec licencia povodneho SO?
b) Urcite nejde o derived work?

z FAQ:
: Programátori SuSE se tedy na základe zdrojových kódu OO pokusili
: vytvorit nástroj, který by umoznil prístup k retizcum ulozeným v
: binárních souborech zdroju SO.

Ja to chapem tak, ze pouzili GPL kod, z ktoreho vytvorili proprietary
nastroj, ktorym prepracovali resources a vysledok dali pod svoju
licenciu. Kedze ten nastroj nezverejnili, pravdepodobne sa s resourcami
ako takymi zmestia pod "... can be reasonably considered independent
and separate works in themselves ...", ale v duchu open software to
nie je ani nahodou a SuSE ma u mna za to velky cierny bod...

>Můj dotaz na SuSE je - proč tato skutečnost není výrazně někde uvedena?

K otazke sa pripajam.

Zdravi
--
                                                    Stano