Re: StarOffice, bylo: Re: Omluva uživatelům služby

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Leden 16 13:40:23 CET 2001

To je ale souste lidi houby platne.

> .... No a vy pokud mate treba Red
> Hata, muzete bud:
> a) stahnout si src.rpm z SuSE webu, upravit SPEC a zkompilovat (a to uz
> znamena jistou praci, do ktere se zejmena BFUckam nechce)

Jenze nappriklad my sice mame pevnou lajnu, ale z nekterych serveru
nestanu ani co by se za nehet vlezlo. Co mam teda delat ?

> b) rict si, ze ten SuSE Linux ma neco do sebe, co kdybych se vyprd na Red
> Hat ...

SuSE jsem zkousel, nevypa spatne, ale jsem zvykly na RH a (zatim)
menit nebudu.

Takze co mi zbyva ? Bud muzu nekoho uspesnejsiho pozadat, aby mi
SO vypalil, cimz ale porusi pravidla. Nebo si jen kvuli SO koupim
SuSE, coz je zase padle na hlavu. Ach jo !

> ... Oni taky museli
> dost hoknit a dali to k pouziti naprosto volne!)  a zaroven zverejnit ( a
> taky to udelali) v souladu s GPL licenci zdrojaky, takze vsem uzivatelum je
> to pristupne (byt za to zaplatite jistym nepohodlim).

Jenze to nepohodli je dost tezko prekonatelne - aspon pro nas.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s